3.fordulóhoz érkezett a bajnokság mely egy egészen rövid pályának ad helyszínt ami nem más mint a Norisring. Sajnos Nyilas László nem tudta válalni ezt a fordulót igy 4 en vágtunk neki. Az időmérő edzésen Bilanszki, Szántó és Urbán a középmezőnybe kvalifikálta magát.

Az első futamon látszott hogy rövid pályán éles kanyarokban ennyi autó nem fér el egyás mellet így többen is összütköztek. Pilótáni viszony jól vettek az első kört. Ismét egymásra talált Urbán Bilanszki és Szántó. A középmezőbe harcolva holyamatosan ment a harca pocíciókért és körről köre változott az állás. Az első futamot végül Jarno Koch nyerte
Torben Peschke és Julian Maerz megelőzve. Szántó László végül a 12., Bilanszki Gergő a 17., Urbán Péter pedig a 20. helyen ért célba.

A második futamon Szántó László a Pole-ból indulhatot. A rajtot jól elkapta és az első kanyarba után is megtartotta. A utolsó kanyarban azomban átvették tőle a pozíciót. Bilanszki, Urbán, Varga a középmezőnybe próbálta kerülni az összeütközést és kerülgetni a megforgő autókat. Szántó László apránként csúszott vissza. Végül 7. helyre hozta be autóját. Bilanszki és Urbán folyamatosan csatázott ez a végén a 14. és a 16. helyre lett jó. Varga feladta a versenyt. A második futamot Domi Hoffmann húzta be Jarno Koch és Lars Kisser előtt.

Nyilatkoztok:

#22 Szántó László:

Időmérő: Az időmérőn egy nem olyan rossz kört sikerült futnom, de a rövid pálya miatt olyan szoros volt a mezőny, hogy csak 1 másodperc körül maradtam le az elsőtől, így is csak 19. helyre volt elég.

1. futam: Egy átlagos rajt után az első kanyarból jól jöttem ki, javítva pár pozíciót vele. Néhány kör után már a 15. helyen voltam, és csatáztam a 13. helyért. 1-2 ember mögém esett vissza, páran megelőztek, és Alex előtt autóztam a 13. helyen a verseny hátralévő részén. az utolsó körökben viszont valaki üzemanyaga kifogyott, így a 12. helyre kerültem, ami a pole-t jelentette a kövi futamra. Alex elkezdett támadni, és egymás mellett értünk be, én egy kicsit előrébb, így 12. lettem.

2. futam: A pole-ból jól jöttem el, egy kis ideig vezettem a futamot, de szépen lassan csúsztam hátra. A 7. helyen megragadtam, amikor Funkhauser volt mögöttem, és negyed óra volt vissza. Nagyon jó, fair csatát vívtunk végig, néha megelőzött, majd visszaelőztem. Az utolsó előtti körben megelőzött, de később büntetést kapott, így meglett (az eddigi legjobb eredményem itt) a 7. hely.

#14 Bilanszki Gergő:

#2 Urbán Péter:

Időmérő Sok kört volt így sok lehetőség de csak a 17. helyre tudtam magam kvalifikálni.

1. verseny Rajt az nem sikerült jól, visszaestem a 20. helyre majd lassan előre léptem 3 helyet így a rajtpozíciómba vissza kerültem. Hosszas körözgetés kezdődött Gergő mögött ami sajnos egy nagyon csúnya féktáv elnézéssel ért véget és magam és az ő versenyének is mondhatni véget vetettem. Szerencsére ő tudott még pár helyet ezek után feljönni. Nagyon szégyelltem magam, heves elnézés kérésekbe kezdtem bele. De ő mint egy igazi csapat társ és egy fair play versenyző csak annyit mondott: Nincs gáz, nyomjuk tovább!

2. verseny Rajt az most jobban sikerült mint az első versenyen 16. helyre feltudtam jönni aztán ismét Gergővel egymásra találtunk de immáron vigyáztam rá nagyon, jókat csatáztunk elég hosszú ideig. Verseny vége fele kaptam egy nagy ütést hátulról és elszakadtunk egymástól. Onnantól fogva is nagy nyomást tett rám egy német versenyző így nem unatkoztam a verseny végéig.

#188 Varga Ádám:

Hm. igazából röviden tömören sokat mentem ezen a pályán raceroomba. De sajnos a célegyenes itt más mint abban a játékba. Mivel sokat nem tudtam készülni igy megszokásból mentem. Ez volt a vesztem. A célegyensebe van egy kiugró falrész jobb oldalt a másik játékba nincs. Mind 3 eseményemnek ez vetet végett. Mind 3x ateljes gázzal neki a falnak mivel ott a szélen szoktam menni és az egyenesbe nézem az időket. A csapodás ereje akkora volt hogy mind 3x átrepültem a pálya felett át a pi-en és be a ga garázsba. alapvetően az első futamon emelném ki ahol végre versenybe voltam. a második futam már a 2. körbe vége lett a versenyemnek.

Leave a Reply

X
X